Casa de pensii Dambovita
» noutati
19.02.2015

Casei de Pensii Dâmboviţa i-au fost alocate pentru a doua serie a acestui an 59 bilete de tratament în staţiunile Pucioasa, Olăneşti şi Covasna, cu începere în perioada 19 - 25 februarie 2015.

Listele cu persoanele beneficiare au fost afişate atât la sediul instituţiei, cât şi pe site; biletele pot fi achiziţionate de la Compartimentul „Bilete de tratament” al instituţiei noastre, situat la parterul clădirii din strada Tudor Vladimirescu, nr. 1A. Pentru această serie instituţia noastră dispune de 15 bilete suplimentare în staţiunile Pucioasa, Geoagiu şi Olăneşti, cu intrare la aceeaşi dată.

Informăm, de asemenea, persoanele interesate, că până la data de 28 februarie 2015 pot înregistra cereri pentru acordarea biletelor de tratament aferente lunilor martie şi aprilie; documentele necesare sunt: recomandarea medicală, actul de identitate, talonul de pensie şi cererea tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei şi se achită la ridicarea biletului.

12.02.2015

Casa Naţională de Pensii Publice anunţă începerea procesului de alocare a biletelor la tratament balnear asigurate prin unităţile de tratament aflate în proprietatea sa.
Astfel, în cursul anului 2015, prin cele 13 sucursale ale Societatii de Tratament Balnear şi  Recuperare a Capacităţii de Muncă (SC T.B.R.C.M. SA), Casa Naţională de Pensii Publice pune la dispoziţia beneficiarilor un număr de 58.665 locuri.

Prima serie începe din data de 16 februarie a.c. iar numărul total de serii este de 19.

Durata sejurului (seriei) este de 16 zile, iar durata tratamentului balnear este de 12   zile.

Casei de Pensii Dâmboviţa i-au fost alocate pentru prima serie a acestui an 76 bilete de tratament în staţiunile Pucioasa, Olăneşti şi Covasna, cu începere în perioada 16 – 19 februarie 2015.

Listele cu persoanele beneficiare au fost afişate atât la sediul instituţiei, cât şi pe site; biletele pot fi achiziţionate de la Compartimentul „Bilete de tratament” al instituţiei noastre, situat la parterul clădirii din strada Tudor Vladimirescu, nr. 1A.
Informăm, de asemenea, persoanele interesate, că până la data de 28 februarie 2015 pot înregistra cereri pentru acordarea biletelor de tratament aferente lunilor martie şi aprilie; documentele necesare sunt: recomandarea medicală, actul de identitate, talonul de pensie şi cererea tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei şi se achită la ridicarea biletului.

06.01.2015

Având în vedere prevederile:

    • Legii nr. 187/2014 a bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2015;
    • Legii nr. 186/2014 a bugetului de stat pe anul 2015;
    • Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm următoarele:
  1. Începând cu data de 1 ianuarie 2015 valoarea punctului de pensie este de 830,2 lei;
  2. În anul 2015 indicele de corecţie prevăzut la art. 170 din Legea nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, este de 1,07;
  3. Câştigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2014, potrivit art.16 din Legea nr. 187/2014 este de 2.415 lei;
  4. Pentru anul 2015 cotele de contribuţie de asigurări sociale se stabilesc după cum urmează:
    • pentru condiţii normale de munca: 26,3%;
    • pentru condiţii deosebite de munca: 31,3%;
    • pentru condiţii speciale de munca şi pentru alte condiţii de muncă: 36,3%.

Cota contribuţiei individuale de asigurări sociale este de 10,5%, indiferent de condiţiile de muncă. În cota de contribuţie individuală de asigurări sociale este inclusă şi cota de contribuţie de 5 % aferentă fondurilor de pensii administrate privat;
Diferenţa dintre cotele de contribuţie de asigurări sociale aprobate prin lege, funcţie de condiţiile de muncă, şi cota de contribuţie individuală de asigurări sociale se suportă de angajator.

  1. La stabilirea plafonului maxim al bazei de calcul a contribuţiei de asigurări sociale se are în vedere valoarea corespunzătoare a de 5 ori câştigul salarial mediu brut, respectiv 12.075 lei;
  2. Nivelul minim al venitului lunar asigurat înscris în contractul de asigurare socială este de 845 lei, iar nivelul maxim de 12.075 lei;
  3. Cuantumul ajutorului de deces prevăzut de Legea nr.263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, se stabileşte astfel:
    • în cazul decesului asiguratului sau pensionarului: 2.415 lei;
    • în cazul decesului unui membru de familie al asiguratului sau pensionarului: 1.208 lei;
  4. Începând cu 1 ianuarie 2015, cuantumul indemnizaţiei pentru însoţitor este în cuantum egal cu 80% din valoarea unui punct de pensie, stabilită în condiţiile legii, respectiv 665 lei.
  5. Cheltuielile pentru transmiterea şi achitarea drepturilor finanţate din bugetul asigurărilor sociale de stat se stabilesc prin aplicarea coeficientului de 1% asupra sumelor plătite şi se suportă din bugetul din care se finanţează dreptul respectiv;

În anul 2015 tariful pentru un talon de plată  la domiciliul beneficiarilor, în situaţia în care aceştia au optat pentru plata pensiei în cont curent sau în cont de card este de 2,15 lei şi se suportă din bugetul din care se finanţează dreptul respectiv;

  1. Conform prevederilor art. 13 din Legea nr. 187/2014, drepturile de                pensii obţinute în baza unor hotărâri judecătoreşti definitive, cu excepţia drepturilor de pensii ale consilierilor de conturi, se suportă din bugetul asigurărilor sociale de stat;
  2. Începând cu data de 1 ianuarie 2014 indicele de corecţie utilizat la determinarea punctajului realizat în sistemul public de pensii de către participanţii la fondurile de pensii administrate privat este de 0,80989.
  3. Nivelul indemnizaţiei sociale pentru pensionari, prevăzută de OUG nr. 6/2009 privind instituirea pensiei sociale minime garantate, este de 400 lei.
18.11.2014

Pentru seria a 19-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost  alocate în mod automat 87 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Felix, Mangalia, Herculane, Govora, Tuşnad şi Pucioasa, cu începere în perioada 29.11.2014 – 02.12.2014.

Biletele se pot procura până la data de 20 noiembrie 2014 de la ghişeul   Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Pentru aceeaşi perioadă există bilete disponibile în staţiunile: Moneasa, Olăneşti, Vatra Dornei, Amara, Căciulata şi Pucioasa, ce pot fi achiziţionate până la aceeaşi dată direct de la instituţia noastră, prezentând următoarele documente: recomandare medicală, act de identitate, cupon de pensie şi cerere tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei.

29.10.2014

Pentru seria a-18-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost  alocate în mod automat 138 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Felix, Techirghiol, Amara, Mangalia, Herculane, Govora, Vatra Dornei, Tuşnad şi Pucioasa, cu începere în perioada 13.11.2014 – 16.11.2014.

Biletele se pot procura până la data de 6 noiembrie 2014 de la ghişeul   Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Pentru aceeaşi perioadă există bilete disponibile în staţiunile: Herculane,    Moneasa, Olăneşti, Vatra Dornei, Amara, Covasna, Sinaia, Slănic Prahova şi Pucioasa, ce pot fi achiziţionate până la aceeaşi dată direct de la instituţia noastră, prezentând următoarele documente: recomandare medicală, act de identitate, cupon de pensie şi cerere tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei.

» Valoare punct de pensie
830,2 de lei
» bilete tratament
Bilete 2015

Arhiva 2014

Arhiva 2013

Arhiva 2012

Arhiva 2011

» bilete odihna
» contact
CJP Dambovita

Adresa: Targoviste, strada Tudor Vladimirescu Nr. 1A

CENTRALA, SECRETARIAT, INFORMATII

TEL: 0245/213308, 0245/613845
FAX: 0245/640487

  • DIRECTOR EXECUTIV : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 113;
  • COMPARTIMENT AUDIT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 111;
  • COMPARTIMENT RESURSE UMANE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 225;
  • COMPARTIMENT JURIDIC : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 127;
  • COMPARTIMENT COMUNICARE SI RELATII PUBLICE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 105;
  • COMPARTIMENT INFORMATICA : INTERIOR 112;
  • COMPARTIMENT ACCIDENTE DE MUNCA SI BOLI PROFESIONALE: 0245/213388
    ( DE LA ACEST NR DE TELEFON NU POT FI ACCESATE NR DE TELEFON DIN INTERIORUL INSTITUTIEI );
  • SERVICIUL EXPERTIZA MEDICALA: TARGOVISTE : 0245/615255;
    • PUCIOASA : 0245/760510;
    • MORENI : 0245/217737;
    • GAESTI : 0245/711180.

DIRECTIA ECONOMICA, EVIDENTA CONTRIBUALBILI:

  • DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 131;
  • COMPARTIMENT FINANCIAR CONTABILITATE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 131;
  • COMPARTIMENT BILETE DE TRATAMENT SI REGISTRATURA GENERALA : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 125;
  • SERVICIUL EVIDENTA CONTRIBUABILI : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 130, 132;
  • SEF SERVICIU : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 112;
  • COMPARTIMENT ARHIVA SI ADMINISTRATIV : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 150;
  • COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 128;
  • CASIERIE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 107.

DIRECTIA STABILIRI SI PLATI PRESTATII:

  • DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 103;
  • COMPARTIMENT PENSII INTERNATIONALE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 103;
  • SERVICIUL STABILIRI PRESTATII : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 110;
  • SEF SERVICIU : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 109;
  • COMPARTIMENT PLATI PRESTATII : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 104, 106.

PENTRU PETITII SI SESIZARI :

E-MAIL : cjpdambovita@gmail.com;
TEL: 0245/220673
( DE LA ACEST NR DE TELEFON NU POT FI ACCESATE NR DE TELEFON DIN INTERIORUL INSTITUTIEI );
FAX: 0245/213308 - interior 105;
Persoana de contact : Daniela STOENESCU - Purtator de cuvant

» Programul de relatii cu publicul

Audiente:

  • Pantilin Dorel - director executiv - joi - 8.30 - 16
  • Niculae Mihaela - director ex. adjunct directia stabiliri prestatii - marti - 9.30 - 12.30
  • Soare Mariana - director ex. adjunct directia economica - miercuri - 9.30 - 12.30
  • Lucian Pistritu - sef serviciu comunicare, relatii publice si informatica - luni - 9.30 - 12.30

GHISEUL NR. 1


- STABILIRI PRESTATII - INFORMATII
- DEPUNERE CERERI RECALCULARE
- DEPUNERE DOSARE NOI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 2


PLATI PRESTATII - INFORMATII INCOMPATIBILITATI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 3


PLATI PRESTATII - ACORDARE AJUTOARE DECES

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 11

GHISEUL NR. 4


PLATI PRESTATII - INFORMATII PLATI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 5



PLATI PRESTATII - INFORMATII PENSII INTERNATIONALE

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

REGISTRATURA GENERALA

 

luni - vineri:
8,00 - 14,00

CASIERIE

 

luni - joi: 8,30 - 9,00 10,00 - 15,00
vineri : 8,30 - 9 10,00 - 12,00

DECLARATII CAS

 

luni - joi: 8,30 - 14,00
vineri : 8,30 - 11