Casa de pensii Dambovita
» noutati
06.01.2015

Având în vedere prevederile:

    • Legii nr. 187/2014 a bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2015;
    • Legii nr. 186/2014 a bugetului de stat pe anul 2015;
    • Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, comunicăm următoarele:
  1. Începând cu data de 1 ianuarie 2015 valoarea punctului de pensie este de 830,2 lei;
  2. În anul 2015 indicele de corecţie prevăzut la art. 170 din Legea nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, este de 1,07;
  3. Câştigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2014, potrivit art.16 din Legea nr. 187/2014 este de 2.415 lei;
  4. Pentru anul 2015 cotele de contribuţie de asigurări sociale se stabilesc după cum urmează:
    • pentru condiţii normale de munca: 26,3%;
    • pentru condiţii deosebite de munca: 31,3%;
    • pentru condiţii speciale de munca şi pentru alte condiţii de muncă: 36,3%.

Cota contribuţiei individuale de asigurări sociale este de 10,5%, indiferent de condiţiile de muncă. În cota de contribuţie individuală de asigurări sociale este inclusă şi cota de contribuţie de 5 % aferentă fondurilor de pensii administrate privat;
Diferenţa dintre cotele de contribuţie de asigurări sociale aprobate prin lege, funcţie de condiţiile de muncă, şi cota de contribuţie individuală de asigurări sociale se suportă de angajator.

  1. La stabilirea plafonului maxim al bazei de calcul a contribuţiei de asigurări sociale se are în vedere valoarea corespunzătoare a de 5 ori câştigul salarial mediu brut, respectiv 12.075 lei;
  2. Nivelul minim al venitului lunar asigurat înscris în contractul de asigurare socială este de 845 lei, iar nivelul maxim de 12.075 lei;
  3. Cuantumul ajutorului de deces prevăzut de Legea nr.263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, se stabileşte astfel:
    • în cazul decesului asiguratului sau pensionarului: 2.415 lei;
    • în cazul decesului unui membru de familie al asiguratului sau pensionarului: 1.208 lei;
  4. Începând cu 1 ianuarie 2015, cuantumul indemnizaţiei pentru însoţitor este în cuantum egal cu 80% din valoarea unui punct de pensie, stabilită în condiţiile legii, respectiv 665 lei.
  5. Cheltuielile pentru transmiterea şi achitarea drepturilor finanţate din bugetul asigurărilor sociale de stat se stabilesc prin aplicarea coeficientului de 1% asupra sumelor plătite şi se suportă din bugetul din care se finanţează dreptul respectiv;

În anul 2015 tariful pentru un talon de plată  la domiciliul beneficiarilor, în situaţia în care aceştia au optat pentru plata pensiei în cont curent sau în cont de card este de 2,15 lei şi se suportă din bugetul din care se finanţează dreptul respectiv;

  1. Conform prevederilor art. 13 din Legea nr. 187/2014, drepturile de                pensii obţinute în baza unor hotărâri judecătoreşti definitive, cu excepţia drepturilor de pensii ale consilierilor de conturi, se suportă din bugetul asigurărilor sociale de stat;
  2. Începând cu data de 1 ianuarie 2014 indicele de corecţie utilizat la determinarea punctajului realizat în sistemul public de pensii de către participanţii la fondurile de pensii administrate privat este de 0,80989.
  3. Nivelul indemnizaţiei sociale pentru pensionari, prevăzută de OUG nr. 6/2009 privind instituirea pensiei sociale minime garantate, este de 400 lei.
18.11.2014

Pentru seria a 19-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost  alocate în mod automat 87 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Felix, Mangalia, Herculane, Govora, Tuşnad şi Pucioasa, cu începere în perioada 29.11.2014 – 02.12.2014.

Biletele se pot procura până la data de 20 noiembrie 2014 de la ghişeul   Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Pentru aceeaşi perioadă există bilete disponibile în staţiunile: Moneasa, Olăneşti, Vatra Dornei, Amara, Căciulata şi Pucioasa, ce pot fi achiziţionate până la aceeaşi dată direct de la instituţia noastră, prezentând următoarele documente: recomandare medicală, act de identitate, cupon de pensie şi cerere tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei.

29.10.2014

Pentru seria a-18-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost  alocate în mod automat 138 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Felix, Techirghiol, Amara, Mangalia, Herculane, Govora, Vatra Dornei, Tuşnad şi Pucioasa, cu începere în perioada 13.11.2014 – 16.11.2014.

Biletele se pot procura până la data de 6 noiembrie 2014 de la ghişeul   Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Pentru aceeaşi perioadă există bilete disponibile în staţiunile: Herculane,    Moneasa, Olăneşti, Vatra Dornei, Amara, Covasna, Sinaia, Slănic Prahova şi Pucioasa, ce pot fi achiziţionate până la aceeaşi dată direct de la instituţia noastră, prezentând următoarele documente: recomandare medicală, act de identitate, cupon de pensie şi cerere tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei.

15.10.2014

Pentru seria a-17-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost  alocate în mod automat 129 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Felix, Techirghiol, Amara, Mangalia, Eforie Nord, Herculane, Govora, Vatra Dornei, Tuşnad, Buziaş, Sinaia şi Pucioasa, cu începere în perioada 28.10.2014 – 01.11.2014.

Biletele se pot procura până la data de 20 octombrie 2014 de la ghişeul   Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Pentru aceeaşi perioadă există bilete disponibile în staţiunile: Herculane, Felix,   Moneasa, Olăneşti, Vatra Dornei, Amara, Buziaş, Căciulata şi Pucioasa, ce pot fi achiziţionate până la aceeaşi dată direct de la instituţia noastră, prezentând următoarele documente: recomandare medicală, act de identitate, cupon de pensie şi cerere tipizată. Contravaloarea unui bilet de tratament este jumătate din cuantumul brut al pensiei.

06.10.2014

Potrivit Legii nr. 123/2014 pentru modificarea Legii nr. 571/2013 privind Codul   fiscal, se stabilesc noile cote ale contribuţiei de asigurări sociale sunt:

  1. 26,3% pentru condiţii normale de muncă, din care 10,5% pentru contribuţia individuală şi 15,8% pentru contribuţia datorată de angajator;
  2. 31,3% pentru condiţii deosebite de muncă, din care 10,5% pentru contribuţia individuală şi 20,8% pentru contribuţia datorată de angajator;
  3. 36,3% pentru condiţii speciale de muncă, din care 10,5% pentru contribuţia individuală şi 15,8% pentru contribuţia datorată de angajator;

Noile cote ale contribuţiei de asigurări sociale se aplică începând cu veniturile aferente lunii octombrie 2014.

    Având în vedere noile cote ale contribuţiei de asigurări sociale introduse prin Legea nr. 123/2014, începând cu data de 1 octombrie 2014, indicele de corecţie utilizat la determinarea punctajului realizat în sistemul public de pensii de către participanţii la fondurile administrate privat, este 0,82890.

» Valoare punct de pensie
830,2 de lei
» bilete tratament
Bilete 2015

Arhiva 2014

Arhiva 2013

Arhiva 2012

Arhiva 2011

» bilete odihna
» contact
CJP Dambovita

Adresa: Targoviste, strada Tudor Vladimirescu Nr. 1A

CENTRALA, SECRETARIAT, INFORMATII

TEL: 0245/213308, 0245/613845
FAX: 0245/640487

  • DIRECTOR EXECUTIV : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 113;
  • COMPARTIMENT AUDIT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 111;
  • COMPARTIMENT RESURSE UMANE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 225;
  • COMPARTIMENT JURIDIC : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 127;
  • COMPARTIMENT COMUNICARE SI RELATII PUBLICE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 105;
  • COMPARTIMENT INFORMATICA : INTERIOR 112;
  • COMPARTIMENT ACCIDENTE DE MUNCA SI BOLI PROFESIONALE: 0245/213388
    ( DE LA ACEST NR DE TELEFON NU POT FI ACCESATE NR DE TELEFON DIN INTERIORUL INSTITUTIEI );
  • SERVICIUL EXPERTIZA MEDICALA: TARGOVISTE : 0245/615255;
    • PUCIOASA : 0245/760510;
    • MORENI : 0245/217737;
    • GAESTI : 0245/711180.

DIRECTIA ECONOMICA, EVIDENTA CONTRIBUALBILI:

  • DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 131;
  • COMPARTIMENT FINANCIAR CONTABILITATE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 131;
  • COMPARTIMENT BILETE DE TRATAMENT SI REGISTRATURA GENERALA : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 125;
  • SERVICIUL EVIDENTA CONTRIBUABILI : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 130, 132;
  • SEF SERVICIU : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 112;
  • COMPARTIMENT ARHIVA SI ADMINISTRATIV : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 150;
  • COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 128;
  • CASIERIE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 107.

DIRECTIA STABILIRI SI PLATI PRESTATII:

  • DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 103;
  • COMPARTIMENT PENSII INTERNATIONALE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 103;
  • SERVICIUL STABILIRI PRESTATII : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 110;
  • SEF SERVICIU : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 109;
  • COMPARTIMENT PLATI PRESTATII : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 104, 106.

PENTRU PETITII SI SESIZARI :

E-MAIL : cjpdambovita@gmail.com;
TEL: 0245/220673
( DE LA ACEST NR DE TELEFON NU POT FI ACCESATE NR DE TELEFON DIN INTERIORUL INSTITUTIEI );
FAX: 0245/213308 - interior 105;
Persoana de contact : Daniela STOENESCU - Purtator de cuvant

» Programul de relatii cu publicul

Audiente:

  • Pantilin Dorel - director executiv - joi - 8.30 - 16
  • Niculae Mihaela - director ex. adjunct directia stabiliri prestatii - marti - 9.30 - 12.30
  • Soare Mariana - director ex. adjunct directia economica - miercuri - 9.30 - 12.30
  • Lucian Pistritu - sef serviciu comunicare, relatii publice si informatica - luni - 9.30 - 12.30

GHISEUL NR. 1


- STABILIRI PRESTATII - INFORMATII
- DEPUNERE CERERI RECALCULARE
- DEPUNERE DOSARE NOI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 2


PLATI PRESTATII - INFORMATII INCOMPATIBILITATI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 3


PLATI PRESTATII - ACORDARE AJUTOARE DECES

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 11

GHISEUL NR. 4


PLATI PRESTATII - INFORMATII PLATI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 5



PLATI PRESTATII - INFORMATII PENSII INTERNATIONALE

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

REGISTRATURA GENERALA

 

luni - vineri:
8,00 - 14,00

CASIERIE

 

luni - joi: 8,30 - 9,00 10,00 - 15,00
vineri : 8,30 - 9 10,00 - 12,00

DECLARATII CAS

 

luni - joi: 8,30 - 14,00
vineri : 8,30 - 11