Casa de pensii Dambovita
» noutati
28.07.2014

Pentru seria a-12-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost alocate în mod automat 320 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Felix, Techirghiol, Amara, Mangalia, Eforie Nord, Herculane, Govora, Vatra Dornei, Sovata, Saturn, Neptun, Slănic Moldova, Slănic Prahova, Lacu Sărat, Tuşnad, Călimăneşti, Geoagiu, Sinaia şi Pucioasa, cu începere în perioada 09 – 13.08.2014.

Biletele se pot procura până la data de 4 august 2014 de la ghişeul Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Arata lista...
10.07.2014

Pentru seria a-11-a a acestui an, Casei Judeţene de Pensii Dâmboviţa i-au fost alocate în mod automat 256 bilete de tratament în staţiunile: Covasna, Olăneşti, Căciulata, Felix, Techirghiol, Amara, Mangalia, Herculane, Govora, Vatra Dornei, Sovata, Saturn, Slănic Moldova, Lacu Sărat, Tuşnad, Călimăneşti, Slănic Prahova, Neptun, Geoagiu şi Pucioasa, cu începere în perioada 24 – 28.07.2014.

Biletele se pot procura până la data de 17 iulie 2014 de la ghişeul Compartimentului « Bilete de tratament », la parterul instituţiei. Listele cuprinzând beneficiarii acestor bilete au fost deja afişate pe site-ul Casei de Pensii, cât şi la sediu.

Arata lista...
23.06.2014

Pentru a 10-a serie a anului 2014 au fost alocate 307 de bilete de tratament în staţiunile: Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Tuşnad, Govora, Sovata, Amara, Covasna, Slănic Prahova, Slănic Moldova, Saturn, Mangalia, Techirghiol, Felix, Herculane, Geoagiu, Slănic Prahova, Vatra Dornei, Sinaia şi Pucioasa.

Perioada de intrare în staţiune este cuprinsă între 8 şi 12 iulie 2014. Biletele se pot achiziţiona de la instituţia noastră în perioada 24 iunie – 1 iulie 2014.

Lista care cuprinde această serie a fost afişată atât la sediul instituţiei, cât şi pe site. Beneficiarii vor fi anunţaţi la adresa (numărul de telefon) menţionată pe cerere.

Arata lista...
08.05.2014

Pentru seria a 7-a a anului 2014 au fost alocate 192 de bilete de tratament în staţiunile: Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Tuşnad, Govora, Sovata, Buziaş, Amara, Covasna, Slănic Prahova, Slănic Moldova, Saturn, Mangalia, Techirghiol, Sângeorz şi Pucioasa.

Perioada de intrare în staţiune este cuprinsă între 21 şi 25 mai 2014. Biletele se pot achiziţiona de la instituţia noastră până la data de 15 mai 2014.

Lista care cuprinde această serie a fost afişată atât la sediul instituţiei, cât şi pe site. Beneficiarii vor fi anunţaţi la adresa (numărul de telefon) menţionată pe cerere.

De asemenea, pentru această perioadă, instituţia noastră dispune de bilete de tratament pentru staţiunile: Călimăneşti, Geoagiu, Lacu Sărat, Sângeorz, Slănic Prahova, Slănic Moldova, Buziaş, Felix, Govora, Olăneşti, Sovata, Tuşnad, Saturn şi Pucioasa, cu începere la aceeaşi dată.

22.04.2014

Pentru seria a 6-a a anului 2014 au fost alocate 225 de bilete de tratament în staţiunile: Olăneşti, Căciulata, Călimăneşti, Tuşnad, Govora, Sovata, Buziaş, Amara, Geoagiu, Covasna, Slănic Prahova, Slănic Moldova, Saturn, Mangalia, Techirghiol şi Pucioasa.

Perioada de intrare în staţiune este cuprinsă între 5 şi 9 mai 2014.

Lista care cuprinde această serie a fost afişată atât la sediul instituţiei, cât şi pe site. Beneficiarii vor fi anunţaţi la adresa (numărul de telefon) menţionată pe cerere.

De asemenea, pentru această perioadă, instituţia noastră dispune de bilete de tratament pentru staţiunile: Călimăneşti, Geoagiu, Lacu Sărat, Neptun, Sângeorz, Slănic Prahova şi Vălenii de Munte, cu începere la aceeaşi dată.

» Valoare punct de pensie
790,7 de lei
» bilete tratament

Bilete 2014

Arhiva 2013

Arhiva 2012

Arhiva 2011

» bilete odihna
» contact
CJP Dambovita

Adresa: Targoviste, strada Tudor Vladimirescu Nr. 1A

CENTRALA, SECRETARIAT, INFORMATII

TEL: 0245/213308, 0245/613845
FAX: 0245/640487

  • DIRECTOR EXECUTIV : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 113;
  • COMPARTIMENT AUDIT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 111;
  • COMPARTIMENT RESURSE UMANE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 225;
  • COMPARTIMENT JURIDIC : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 127;
  • COMPARTIMENT COMUNICARE SI RELATII PUBLICE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 105;
  • COMPARTIMENT INFORMATICA : INTERIOR 112;
  • COMPARTIMENT ACCIDENTE DE MUNCA SI BOLI PROFESIONALE: 0245/213388
    ( DE LA ACEST NR DE TELEFON NU POT FI ACCESATE NR DE TELEFON DIN INTERIORUL INSTITUTIEI );
  • SERVICIUL EXPERTIZA MEDICALA: TARGOVISTE : 0245/615255;
    • PUCIOASA : 0245/760510;
    • MORENI : 0245/217737;
    • GAESTI : 0245/711180.

DIRECTIA ECONOMICA, EVIDENTA CONTRIBUALBILI:

  • DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 131;
  • COMPARTIMENT FINANCIAR CONTABILITATE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 131;
  • COMPARTIMENT BILETE DE TRATAMENT SI REGISTRATURA GENERALA : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 125;
  • SERVICIUL EVIDENTA CONTRIBUABILI : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 130, 132;
  • SEF SERVICIU : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 112;
  • COMPARTIMENT ARHIVA SI ADMINISTRATIV : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 150;
  • COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 128;
  • CASIERIE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 107.

DIRECTIA STABILIRI SI PLATI PRESTATII:

  • DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 103;
  • COMPARTIMENT PENSII INTERNATIONALE : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 103;
  • SERVICIUL STABILIRI PRESTATII : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 110;
  • SEF SERVICIU : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 109;
  • COMPARTIMENT PLATI PRESTATII : 0245/213308, 0245/613845 - INTERIOR 104, 106.

PENTRU PETITII SI SESIZARI :

E-MAIL : cjpdambovita@gmail.com;
TEL: 0245/220673
( DE LA ACEST NR DE TELEFON NU POT FI ACCESATE NR DE TELEFON DIN INTERIORUL INSTITUTIEI );
FAX: 0245/213308 - interior 105;
Persoana de contact : Daniela STOENESCU - Purtator de cuvant

» Programul de relatii cu publicul

Audiente:

  • Pantilin Dorel - director executiv - joi - 8.30 - 16
  • Niculae Mihaela - director ex. adjunct directia stabiliri prestatii - marti - 9.30 - 12.30
  • Soare Mariana - director ex. adjunct directia economica - miercuri - 9.30 - 12.30
  • Lucian Pistritu - sef serviciu comunicare, relatii publice si informatica - luni - 9.30 - 12.30

GHISEUL NR. 1


- STABILIRI PRESTATII - INFORMATII
- DEPUNERE CERERI RECALCULARE
- DEPUNERE DOSARE NOI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 2


PLATI PRESTATII - INFORMATII INCOMPATIBILITATI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 3


PLATI PRESTATII - ACORDARE AJUTOARE DECES

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 11

GHISEUL NR. 4


PLATI PRESTATII - INFORMATII PLATI

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

GHISEUL NR. 5



PLATI PRESTATII - INFORMATII PENSII INTERNATIONALE

luni - joi: 8,00 - 14,00
vineri : 8 - 12

REGISTRATURA GENERALA

 

luni - vineri:
8,00 - 14,00

CASIERIE

 

luni - joi: 8,30 - 9,00 10,00 - 15,00
vineri : 8,30 - 9 10,00 - 12,00

DECLARATII CAS

 

luni - joi: 8,30 - 14,00
vineri : 8,30 - 11